Γλέντησαν με την ψυχή τους σε Αμβούργο και Νυρεμβέργη

0 Min Read

Μία όμορφη Κρητική βραδιά με τους Κώστα Κακουδάκη και Μιχάλη Πετσάκη διοργάνωσε ο Σύλλογος Κρητών Αμβούργου και Περιχώρων.

Οι δύο Κρητικοί καλλιτέχνες ξεσήκωσαν τον κόσμο που ήταν “παρών” με πολλά και γνωστά Κρητικά τραγούδια.

Μέχρι πρωίας… το γλέντι συνεχίστηκε!

ΔΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ… ΕΔΩ

Κάτι ανάλογο συνέβη και στη Νυρεμβέργη, όπου Νίκος και Άρης Ζαχαριουδάκης “απογείωσαν” τους ομογενείς Κρήτες με τα τραγούδια τους.

Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *